FAQ
How do I fill in the purchase request screen?
Category:
4.1. Requests to the Library
To be certain about obtaining those materials, enter as much detailed information as you can.
* Bold characters indicate required fields.
2. Next, enter your own information in the client information fields.
Note that if your contact information has an error, the materials cannot be promptly handed to you.
So be sure to enter the contact information for getting in touch with you.
3. Select the purchase application area and whether or not there is a reservation. Then, enter a note.
You may have information other than the above to report separately. Enter such information in the remarks field.
Once you have entered the above details, click the [Submit] button, and confirm the details on the confirmation screen.
When there are no problems, click the [Submit] button to complete the procedure.
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図書館ポップコンテスト
第6回青森公立大学図書館ポップコンテストの受賞作品が決定しました。
~過去の受賞作品~
第5回POPコンテスト受賞作品(2023年度).pdf
第4回POPコンテスト受賞作品(2022年度).pdf
第3回POPコンテスト受賞作品(2021年度).pdf
第2回POPコンテスト受賞作品(2020年度).pdf
第1回POPコンテスト受賞作品(2019年度).pdf